Happymess

dinsdag 24 februari 2015

Rokje voor een 1 jarig dametje

HayHay!

Nee nee dit keer geen echte baby-spam maar dreumes-spam ;-)
Een paar dagen geleden werd mijn nichtje al weer 1 jaar.
Voor haar maakte ik een rokje...
 Een vrolijk rokje (uiteraard) van katoen...
 Met boordband in de taille...
 Met een vrolijk uiltje...
En afgewerkt met een schulprandje.

Als leidraad heb ik een patroon genomen uit een oude Knippie, 
zodat ik wist dat de maat goed zou zijn.
Van dit patroon heb ik de breedte en de lengte aangehouden.
Dit is een ruime maat 80 / 86 en door het boordband langer te dragen.

Rokjes zijn zo leuk om te maken :-)
Ik ben benieuwd wanneer mijn nichtje 'm komt showen!

Fijne dag!
-X- Veel Liefs -X-
Daniƫlle

5 opmerkingen:

  1. Na een weekje blogstilte ben ik even aan het bijlezen! Prachtig rokje... jongste hier heeft ook zo'n rokje maar dan de oranje versie! Jongste hier haar maatje is wel wat groter! ;-)
    Je boxkleed en lampje zijn prachtig... kunnen we het geslacht van het komende babietje hier al een beetje uit afleiden of zet je ons op het verkeerde been? Geniet nog van je zwangerschapsverlof... ik begin nu wel heel nieuwsgierig te worden!
    Lieve groetjes
    Geniet nog van j

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je lieve berichtje!
      Als je benieuwd bent naar het geslacht dan kun je dit wel zien op mijn Instagram ;-)
      Daar staan foto's van de kleertjes.
      Liefs Danielle

      Verwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!