Happymess

donderdag 26 juni 2014

Veel liefde gekregen :-)

HayHay!

Vandaag was het zover,
de hartjesswap lag in mijn brievenbus!
Dit keer een enveloppe die nog niet open was :-)
En niet 1 maar 2 enveloppen!!!

Met de 2 enveloppen zocht ik een plekje in mijn tuin 
en maakte ik ze snel open.
In de eerste enveloppe zat een prachtig hartje gemaakt door StudioZakka zelf,
omdat ik de vorige keer pech had.
Zo lief!!!
 In de andere enveloppe zat een prachtig hartje van Janina,
van het superleuke blog: Elke dag zaterdag.
Supermooi gemaakt en gestikt met neongaren.
De hartjes hangen gezellig bij elkaar :-)
Bij de cadeautjes zaten ook mooie, lieve kaartjes
en het was mooi ingepakt.
Superleuk om zoveel liefde te ontvangen :-)

Lijkt het je leuk om het hartje van Janina zelf te maken,
dan staat er op haar blog een werkbeschrijving!

Tot de volgende keer!
Ik merk dat ik in de zomermaanden minder vaak blog en actiever ben op Instagram.
Zal zo een kijkje nemen op anders blogs, wordt tijd!
Nog 1 week en dan heb ik vakantie :-)

Fijne avond!
-X- Veel Liefs -X-
Daniëlle

4 opmerkingen:

  1. Super leuk zeg! Beide hartjes! En wat lief, dat je een extra hartje kreeg! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalige hartjes! Een liefdevolle dag! :-)
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om de hartjes hier op je blog te zien. Ben ook zó blij dat ze dit keer wel goed zijn aangekomen bij je!! Geniet er lekker van en ook van een heerlijke zomer.

    Liefs,
    Rosalie -studiozakka-

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!