Happymess

dinsdag 4 februari 2014

Polkadots Clutch

HayHay!

Een tijdje geleden (lees december, jemig wat gaat de tijd snel...) 
maakte ik voor een lieve collega een clutch.
Op haar verlanglijstje stond een Happymess Clutch, 
zo leuk dat anderen ook blij worden van mijn creaties :-)
Ze houdt, net als ik, erg van polkadots.
De stofkeuze was dus geen probleem.
Verder houdt ze van roze, zwart en grijs.
Voor haar en haar "smaak" maakte ik de volgende Clutch:




Ik vind het een leuke dames clutch geworden.
Op naar de volgende ;-)

Fijne dag!
Schijnt bij jullie ook de zon?
Tijd om even lekker te wandelen met Sjoerd en Timmie :-)

-X- Veel Liefs -X-
DaniĆ«lle 

3 opmerkingen:

  1. Knap gemaakt! En prachtig stofke!
    Hier was het een zalig weertje! En ook met de honden op pad geweest! Het was genieten! Voor beide partijen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had nog nooit van een clutch gehoord, maar leuk is 'ie zeker!! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk!de ontvanger zal er erg blij mee zijn. Ook ik heb gisteren heerlijk gewandeld. Met mijn zoontje en ons hondje Tara. Heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!