Happymess

donderdag 24 oktober 2013

Nieuw blogadres!

HayHay!

Het adres van divadaan is van de baan!
divadaan.blogspot.nl heet vanaf nu:

Ik heb hiervoor gekozen omdat ik de naam Happymess beter vind passen bij mijn creaties.
Hopelijk heeft deze verandering geen gevolgen voor mijn volgers
en kunnen jullie mij nog steeds vinden.

Heel gek maar het voelt ook een beetje als een nieuw begin.
Tijd om afscheid te nemen van DivaDaan,
dus....

XOXO
&
Veel Liefs
Danielle


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/11124915/?claim=cnyvwqum24s">Follow my blog with Bloglovin</a>

2 opmerkingen:

  1. Aangepast op mijn blog! Je staat nu met je nieuwe adres onder de leuke blogs... het had wel wat voeten in de aarde vooraleer dat lukte! Wat een geknoei van mijnentwege! manman!
    En ik word al helemaal heppie van de nieuwe naam!
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi
    Voor de round Robin magazine geldt geen give away;) deze kun je gewoon bestellen via www.pipowagenaanzee.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!