Happymess

vrijdag 11 oktober 2013

Mijn Handmade Autumn Swap

HayHay!

In mijn vorige berichtje vertelde ik wat ik allemaal van Annet heb gekregen.
Ze had voor mij een prachtig pakket gemaakt!
Voor haar maakte ik (uiteraard) ook een herfstpakket.
Het thema van dit herfstpakket was:
Paddenstoelen en vrolijke herfstkleuren.

Voor Annet heb ik gemaakt...
 Onderzetters...
 die je aan 2 kanten kunt gebruiken. 
 Notitieboekje voor herfstgedachten, ideeën, enz.
 Een broche 
Een Clutch

 Een tas,
om bijv. mee te nemen tijdens een herfstwandeling, voor herfstschatten. 
 De tas is keerbaar.
 Sleutelhanger / tassenhanger
Het complete pakketje.

Annet heeft mijn Swap ontvangen en ze is er heel blij mee!
Op haar blog staat er ook een berichtje over.
We kunnen terugkijken op een fantastische HAS!
Ik vond het erg leuk om mee te doen aan dit project!

Happy Friday!

XOXO
DivaDaan

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke printjes weer en crea :-D!!!
    XOXO Antoinet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat is een mooi pakket en het past zo mooi bij elkaar! Logisch dat ze daar superblij mee is.
    Bedankt voor je deelname aan de swap!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!