Happymess

woensdag 16 oktober 2013

Kraamcadeau Woezel en Pip

HayHay!

Bedankt voor alle leuke en lieve reacties!
Stapje voor stapje ontdekken steeds meer mensen mijn blog 
en krijg ik steeds meer volgers.
Zo leuk!!!

Een paar weken geleden vroeg een collega of ik een kraamcadeau wilde maken.
Haar schoonzusje is namelijk zwanger.
De babykamer heeft als thema Woezel en Pip.
Ze wilde graag een hoesje voor een tafellamp en een knisperdoekje,
het liefst in stof van Woezel en Pip.
Het was even zoeken. 
De stof is niet verkrijgbaar bij een stoffenwinkel in de buurt maar gelukkig wel online.
Dit is het resultaat...

 Ik maakte deze hoes al een keer eerder.
De tafellamp is van Ikea
 Ook het knisperdoekje heb ik eerder gemaakt.
Klik hier voor meer info.
 Tot slot maakte ik er nog een luierzakje bij.
Dit was voor mij de eerste keer.
Ik zag ze al vaker in blogland voorbij komen en ik heb deze gemaakt volgens de handleiding van Eloleo.
De handleiding is gebaseerd op de werkwijze van Mme Zsazsa.
Ik vond het erg leuk om te maken en ben blij met het resultaat.
Er volgen er vast nog meer ;-)


En zo ziet het complete setje eruit:

Mijn collega heeft het cadeau inmiddels gegeven en ze zijn er blij mee.
Ze passen perfect in de babykamer,
Yes Yes Yes!

Fijne dag!

XOXO
DivaDaan

6 opmerkingen:

  1. En ik ben dus het schoonzusje!! :-)
    En we zijn echt heeeeel erg blij met de cadeau's ontzettend knap gemaakt ook!! Bedankt!! De stof van Woezel&Pip past precies bij ons in de babykamer, we hebben toevallig dezelfde stof!!
    We zijn echt dolblij en gaan dit zeker weten aanbevelen aan andere mensen!!
    Leuk dat je ons als voorbeeld gebruikt! :-)

    Groetjes Judith&Dominique en... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hay Judith, Dominique en...!
      Wat ontzettend leuk om te horen dat jullie er zo blij mee zijn!
      Heel leuk!!!
      Wat super dat het zo goed bij elkaar past. Ik heb inmiddels al foto's gezien, heel leuk!
      Bedankt voor jullie berichtje op mijn blog :-)
      Ik wens jullie succes met de laatste loodjes en natuurlijk heel veel geluk samen!
      Liefs Danielle

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kende die Woezel en Pip niet... zit dan ook niet meer (of nog niet) in de kleine (klein)kinderen... maar het is wel superschattig en prachtig gemaakt! Felicitaties voor het luierzakje! Echt een mooi geheel!
    Groetjes
    Onliemie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt joh! ! ! Echt heel mooi. Geloof zeker dat ze er blij mee zijn. Top gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ik snap dat jij meer voor kleur gaat! Ik vind het ook altijd erg leuk, maar dan wel bij anderen :) Wat een geweldige Woezel & Pip lijn heb je gemaakt. Echt ene super kraamcadeau!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!