Happymess

vrijdag 21 juni 2013

Happy Garden (deel 1)

HayHay!

Wat was het afgelopen week mooi weer!
Wat genieten!

Ik ben dan ook niet veel toegekomen aan het maken van nieuwe (naai)creaties.
Met zo'n fijn weertje zit ik niet graag binnen maar vertoef ik liever buiten in de tuin en geniet ik van alle mooie dingen om me heen. Ik vind het heerlijk om te tuinieren (niet uren lang hoor) en hou erg veel van bloeiende gekleurde planten. (dat gekleurde zal jullie niet verbazen)

Hier wat foto's uit mijn tuin...
Misschien vind je het leuk om ze te bekijken...

1 van mijn 3 flamingo's: I Love It :-)

kleine Petunia's


border met éénjarige zomerbloeiers 


Papaver 

dit muurtje hebben we zelf gemaakt


Papaver

Lelie

Klimroos

bloeiende rotsplant/vetplant

knop van Pioenroos 

gebroken hartje

Clematis 

Vingerhoedskruid 


Petunia 


Gerbera's 


Mijn favoriete bloemen

Binnenkort meer foto's van mijn Happy Garden en ook van mijn Happy Home...

Happy Friday en een heel fijn weekend!

XOXO,
DivaDaan


3 opmerkingen:

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!