Happymess

vrijdag 24 mei 2013

Happy Inspiratie

HayHay!

Deze week heb ik zelf geen creaties gemaakt.
Wel is mijn tandarts creatief geweest en heeft ze twee verstandskiezen verwijderd ;-)
Ik leef nu op pijnstillers, tot nu toe valt de pijn gelukkig mee...
Maar of dit door de pijnstillers komt of doordat ik echt weinig pijn heb...

Maargoed, deze week heb ik ook leuke inspiratie opgedaan!
Een tijdje geleden heb ik mezelf verwend met een fantastisch boek:



Zoals je kunt lezen gaat het over tweedehands/kringloop spullen en is het een "feelgood doe-boek".
Het boek is van Ingrid van Willenswaard en ze heeft ook een eigen blog, Ingthings. (TIP)
Ik word erg Happy bij het zien en lezen van haar boek en blog! Ook heeft ze leuke zelfmaak-ideeën.
Het boek is te koop in de boekhandel of online te bestellen, via de bekende webshops.

Tot slot vond ik deze week nog een leuk en toepasselijk bordje in een winkel.
Een mooi bordje met een mooie tekst...
Die ik graag met jullie wil delen!


Fijn weekend!

XOXO
DivaDaan

1 opmerking:

  1. Oef, wat een nare ingreep! Hopelijk geneest de boel snel weer! Mooie spreuk hoor, zo waar! Dikke knuffel en rustig aan Daantje! XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!