Happymess

vrijdag 12 april 2013

Oude Schemerlamp Restylen

HayHay,

Sinds een tijdje heb ik een geweldig uitzicht vanuit mijn fauteuil.
Iets om Happy van te worden.
Ik weet dat dit uitzicht niet voor altijd is omdat manlief niet zo enthousiast is.
Daarom wil ik graag mijn uitzicht met jullie delen:




Mijn schemerlamp mag in de woonkamer staan :-)

Ooit heb ik via Marktplaats een oud bruin exemplaar gekocht en deze heb ik gerestyled.
De poot van de lamp heb ik geschilderd met hoogglans roze verf. De kap heb ik ook geverfd met deze verf maar deze heb ik wel eerst verdund met terpentine. Vervolgens heb ik gaatjes aan de rand van de kap geprikt en hier heb ik de rozen in bevestigd. Daarna heb ik met visdraad een slinger van groene bladeren gemaakt en deze heb ik tussen de rozen gestopt.  
Tot slot heb ik een kaarsenstandaard ook in dezelfde roze verf geverfd, om de Happymess compleet te maken, dacht ik zo!

Zo, ik ga verder met genieten van mijn mooie uitzicht ;-)

Happy Friday en natuurlijk een heel fijn weekend!

XOXO
DivaDaan

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!