Happymess

woensdag 6 maart 2013

Krans voor Pasen

Hayhay!

Over een aantal weekjes is het weer Pasen.
Ik word helemaal "happy" bij het zien en denken aan alle vrolijke paasspulletjes.
Ook op Pinterest zijn veel "Happy Easter" spulletjes en decoratie te vinden.
Inmiddels heb ik een prikbord gemaakt met mijn favoriete pins:
http://pinterest.com/divadaan/divadaan-happy-easter-spring/

Door al het moois en de inspiratie die ik hier heb opgedaan, wilde ik graag zelf een krans maken.
Het moest een echte "Happymess" krans worden, zo gezegd, zo gedaan ;-)

Als basis heb ik een rotan krans gekocht bij de Action. Hierop heb ik repen organza stof geknoopt en ik heb er kunst pioenrozen aan vast gemaakt. Tot slot nog wat kuikens, roze paaseitjes en paashaasjes.

En tadaaaa....




 
Echt een happy voordeur! De krans valt wel op, zelfs in het donker. En als ik het zeg.... (dit mag je zelf invullen)
 
XOXO
DivaDaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!