Happymess

vrijdag 15 maart 2013

Easter in my home

HayHay!

De afgelopen daagjes heb ik de paasversiering tevoorschijn gehaald.
Het is namelijk hoogste tijd voor "Happy Easter" in je huis.
Wat natuurlijk niet mag ontbreken zijn paastakken. Ik heb een vriend waar ik elk jaar zijn Kronkelhazelaar  mag snoeien. Ook dit jaar, met de woorden: "knip maar raak". Zo lief!
Met de takken onder de arm loop ik tevreden naar huis om te gaan decoreren! I love it!
Daarna maak ik nog ff wat foto's...

Lantaarns en kippetjes zijn uit een vorige collecties van de Hema

Paastakken met versiering van verschillende tuincentra o.a. Borghuis
Vaas is van de kringloop
Kippies en mandje is eigen werk

etagère met kuikentjes
overige deco is o.a. van tuincentrum Borghuis



Vorig jaar gekocht bij AH

Ook de schildpadden Hopi & Bon krijgen een eigen paasboom ;-)



                  Happy Friday!

                      XOXO
                    DivaDaan

1 opmerking:

  1. Owh wat heerlijk, alleen al door het kijken naar deze foto's voel ik me weer een stuk vrolijker!
    Ben best een beetje jaloers op al jouw gekleurde pracht en praal :)

    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!