Happymess

woensdag 27 februari 2013

De eerste Kippies hebben een nieuw huisje

Hayhay!

De eerste Kippies hebben inmiddels een nieuw huisje gevonden.
Deze Kippies heb ik op bestelling gemaakt. Heel erg bedankt eerste klanten :-)





Ik wil jullie graag heel erg bedanken voor alle leuke reacties die ik via Facebook, mail, blog en privé heb gekregen. Heel leuk om te zien dat anderen ook "happy" worden van deze vrolijke Kippies! Uiteraard zijn de Kippies nog steeds te koop en te bestellen. Jullie weten me te vinden ;-)
Inmiddels heb ik nog meer verschillende soorten stofjes dan op de foto in mijn vorige bericht.

Fijne dag vandaag!

XOXO & TokTok
DivaDaan

1 opmerking:

  1. Heeel leuk Daan, je bent goed bezig. Ik ga je morgen eens even uithoren over de prijzen :)
    Leuk gemaakt!!!!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!